TRANSPORT GRATUIT PENTRU COMENZI DE PESTE 595 DE LEI

PLATESTE RAPID SI SIGUR FOLOSIND CARDUL

0372 135 900

Returnarea produselor


Lipsa de conformitate

Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile afisate pe site se pot returna dupa notificarea in scris (e-mail sau curier) a ROCAST Shop. In aceasta situatie clientul poate alege inlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expediere. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, se va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, se va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Cheltuielile aducerii la conformitate (inclusiv cele de transport) vor fi suportate integral de catre ROCAST Shop.  

Produsele primite defecte

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Cheltuilelile de transport vor fi suportate integral de catre ROCAST Shop. Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 24 de ore, produsele fac obiectul conditiilor generale de garantie. 

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei romane in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii,

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului respectand Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (acest document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii. 

Produsele trebuie returnate cu aceeasi firma de curierat si sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite decat corect ambalate in colete ce vor fi expediate pe adresa din Otopeni, Sos Odaii Nr. 62-68, Judet ILFOV. Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Nu se accepta colete cu ramburs. 

Daca produsele sunt returnate intr-o alta stare decat a fost livrat si nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, cu acordul clientului. 


Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii: 

- Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate; 

- Produsele comandate, care sunt desigilate 

- Produsele ale caror etichete de identificare sau sigilii sunt deteriorate sau lipsesc; 

- Echipamente de pe care s-au dezinstalat accesoriile primite sau care prezinta urme de utilizare; 

- Produsele aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrata pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie COMANDA SPECIALA.) 

Produsele aflate in situatiile de mai sus nu vor fi acceptate la retur si nu se va restitui contravaloarea acestora. 

Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia dumneavoastra de a nu semna pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor. 

Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 14 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.